Facebook Twitter Mail RSS kanál
Dnes je středa 21. 8. 2019

Přeskočit navigaci

Nacházíte se zde: Zpravodajství » Články » RRTV vyměřila Barrandovu pokutu za neobjektivitu a nevyváženost

RRTV vyměřila Barrandovu pokutu za neobjektivitu a nevyváženost

RRTV vyměřila Barrandovu pokutu za neobjektivitu a nevyváženost

13.8.2019 20:30, Zdroj: ČTK

Praha - Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) na svém dnešním zasedání vyměřila pokutu 400.000 korun televizi Barrandov za neobjektivitu a nevyváženost v pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa. ČTK to řekl předseda RRTV Ivan Krejčí. Vyjádření televize Barrandov ČTK zjišťuje.

Majitel televize Soukup v pořadu podle Krejčího kritizoval firmy, které dostávají pobídky od státu a přitom vyvádějí peníze do zahraničí. Jmenoval při tom automobilku Škoda Auto. "Problém je, že tam (Soukup) prezentoval poměrně výběrově určitá fakta a ta firma se neměla možnost hájit," řekl Krejčí.

Televize se proti pokutě může bránit, pokud s ní nebude souhlasit. "Může to napadnout žalobou a bude rozhodovat soud," doplnil Krejčí.

Společnosti Barrandov Televizní Studio uložila RRTV pokutu už letos na konci dubna. Podle rady měla televize zaplatit 200.000 korun za tendenční a nevyváženou reportáž v pořadu Moje zprávy z loňského listopadu. Reportáž Ryba smrdí od hlavy se zabývala státními zakázkami pro agenturu Dorland a podle RRTV prezentovala předem stanovený pohled snažící se ovlivnit postoje diváka ve prospěch záměru tvůrců.

Hodnocení článku:

Známkování jako ve škole:

Známka: 4, počet hlasů: 1.


Komentáře čtenářů

Ještě zde nejsou žádné příspěvky.


Přidat příspěvek

Není povoleno vkládání HTML.

* Údaje označené hvězdičkou a tučně jsou povinné.

Zaokrouhlete a sečtěte (0.1 + 34.5) *

Zpět na přehled